Встановлення та заміна
Ми рекомендуємо Вам скористатися послугою з встановлення (вклейка) пропонованих нами автомобільних стекол в нашому установочному центрі. Довірте ремонт свого автомобіля фахівцям, що використовують тільки висококласні матеріали, оснащення і технологію. Адже недотримання будь-якого з умов загрожує пошкодженням зробленого.
У нашому установочному центрі здійснюється також вклейка стекол автобусів.Вклеювання автомобільних стекол
Переваги вклеювання автомобільних стекол замість встановлення їх на ущільнювачі відомі: міцність і герметичність стиків, підвищена жорсткість кузовний конструкції, зменшена маса і металоємність кузова. Тим не менше, довгий час ці привабливі якості виявлялися недосяжними. Лише наприкінці 60-х років, коли були створені поліуретанові клеї, почалися відповідні досліди й випробування, а в 1973 році з конвеєра зійшов перший серійний автомобіль з вклеєними стеклами.
Сьогодні скла приклеюють щонайменше на 80% випущеної у світі автомобільної техніки.
Однак самі по собі скла - річ уразлива, часто ушкоджуються при аваріях і зіткненнях. А оскільки їх Вклеювання повинні здійснювати професіонали, у сфері автосервісу виник самостійний вид робіт - заміна пошкоджених вклеєних стекол. Для цього не потрібні особливі споруди, але в будь-якому випадку для успіху існують неодмінні умови: кваліфікований персонал, "фірмова" виробнича оснащення, високоякісні витратні матеріали, жорстке дотримання технології.
Витратні матеріали (клеї, технологічні препарати) роблять різні виробники, але по досконалості і новизні продукції, широтою асортименту, стабільності високої якості і розмаху виробництва першість належить товарах з маркою TEROSON і SIKA.
Технологія заміни скла
-
Видалити пошкоджене скло, використовуючи ручний або механічний інструмент (спеціальна струна, пневматичний або електричний ніж) і намагаючись не пошкодити лакофарбне покриття кузова. На рамці кузова залишити шар старого клею товщиною 1-2 мм.
-
Очистити рамку кузова від пилу, бруду і вологи. Спеціальним ножем або стамескою підрівняти шар старого клею. У місцях відсутності старого клею або пошкодження забарвлення пензликом нанести праймер.
-
Підготувати скло, промивши його поверхню склоочисником. Серветкою або чистою ганчіркою нанести на керамічну окантовку скла активатор, а через 1-2 хвилини видалити його надлишок.
-
Нанести грунт на активовану окантовку скла
-
Якщо нове скло має RIM-покриття, його необхідно реактивувати. При цьому виключаються п.п. 3 і 4.
-
Підібрати клей, керуючись вказівками заводу виробника автомобіля. Розкрити катріджі з клеєм, вставити його в спеціальний пістолет і встановити конусний наконечник. Наносити клей слід рівним шаром по периметру скла, або на що залишився шар старого клею на кузові.
-
Встановити скло на місце якомога швидше, маючи на увазі, що процес затвердіння клею починається відразу після розтину картриджа. Час висихання до можливості їзди на автомобілі залежить від температури і вологості повітря. Встановлене скло акуратно притискають по периметру і закріплюють у декількох місцях липкою стрічкою. Щоб уникнути "повітряного удару" двері автомобіля тримати відкритими не менше години після встановлення скла.
-
Забороняється піднімати автомобіль на підйомнику або домкратом, паркувати машину на бордюрах. Це може викликати перекіс кузова і викликати порушення в кріпленні нового скла.
-
Забороняється мити автомобіль під тиском (зазвичай даний спосіб застосовують на автоматичних мийках).
-
Забороняється вставляти під скло талони техогляду та інші пропуску та документи, знімати захисний скотч.
-
Рекомендується дотримуватися швидкісний режим, по можливості уникати попадання автомобіля в ями і на купини